Noosa Heads

2 november 2016 - Noosaville, Australië

Een onrustige nacht... Het nadeel van bij een tankstation overnachten. Om 4.30 kwam er een auto achter ons staan waar ze aan gingen sleutelen. Daarna auto's af en aan. Misschien was voor het toilet gebouw parkeren achteraf niet het handigst. Maar toen we aankwamen goot het dus zo werden we minimaal nat als we wilden plassen.
We kwamen traag op gang. Gepland weer een rijdag via Noosa beach of langs watervallen voor een korte wandeling. Gekozen voor Noosa Heads vanwege de kans op koala's. Daar aangekomen met moeite de (8m lange) camper kunnen parkeren. Een leuke wandeling langs de kust en terug via het bos uitgezocht (totaal bijna 8 km). Er leuk langs de kust. Erg mooie zee en strandjes. Ook diverse poeltjes water tussen de rotsen waar mensen hun 'prive' zwembadje hadden. Helaas geen walvissen of dolfijnen of koala's gezien (wel later in het dorp nog een rat gezien die via een elektriciteitsleiding de weg overstak, is ook een wild dier, toch?). Terug door bos was ook wel mooi maar werden veel gestoken door muggen ondanks de deet! Daarna bij het strand nog een snelle duik!
En dan is het alweer half zeven.. wat vliegt de tijd. Dan toch maar een snelle hap bij de Mac. Omdat we moe zijn en best nog stuk moeten rijden voor gratis slaapplaats gevraagd of we bij de Mac mogen overnachten. Dat mag. Wel werd er gelijk gezegd dat de Mac om 5 uur open gaat en er veel geluidsoverlast kan zijn. Maar nu kunnen kids even huiswerk maken met gebruik van wifi :).
Morgen maar vroeg uit de veren! Het wordt rond 5 uur licht.

1. Tatjana:
    4 november 2016
    Hoi Fam. Hammink,
    Alle verhalen gelezen, helemaal up-to-date. Wat ziet het er prachtig uit!! Lekker genieten, groetjes van ons
  2. Albert van der Mannen:
    4 november 2016
    hartstikke mooi, maar wel luidruchtig als ik zo lees. Voor de rest niet alleen maar dieren, en waarschijnlijk ook aussies
    [ of was het echt een rat die op de boven-leiding overstak ? ]