Australië here we come

11 oktober 2016 - Melbourne, Australië

Na een lange vermoeiende reis met een korte stop over in Dubai komen we om 22.30 (20 min eerder dan gepland!) aan in Melbourne. Met de shuttle bus naar het Airport Tourist Village Melbourne hotel waar we snel in slaap vallen.
Volgende ochtend is Ric-Paul met Lara naar de auto verhuur gelopen en ben ik met Niki en Thomas gaan vragen waar het zwembad is. Helaas was het te koud om te zwemmen (buitenbad). Dus maar naar het speeltuintje.

Na alle spullen in de huurauto te hebben gepropt (ja het past!) gaan we op weg naar de Great Ocean road.

Nailed it!

Volgens Mascha waren de banden redelijk zacht. Vooral rechtsachter. Na het volladen toch maar even langs de verhuur gereden. Daar vonden ze het wel mee vallen. Na ons aandringen toch de band eraf gehaald voor grondige inspectie. Er bleek een flinke spijker in te zitten. Nieuwe band op de velg en we konden weer verder. Helaas was de uitlijning nog waardeloos.

Wat mooi is deze kust! Helaas is het erg koud en soms erg nat. Maar dat mag de pret niet drukken. 7 van de 12 apostles gezien, the London Bridge, en nog veel meer.

In Warrnambool aangekomen snel wat bij de Mac gegeten. Daarna slapen in Best Western Warrnambool Motel geslapen.

Temp. 15°C (gevoelstemp. 8°C)

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Meike:
    23 oktober 2016
    we zijn benieuwd naar de rest van de verhalen!