Hanoi

9 juli 2023 - Hanoi (Ha Noi), Vietnam

Na een prima vlucht aangekomen op de luchthaven. We ontmoeten de groep en gaan met de bus naar het hotel. Wel kopen we nog een simkaart met alleen data.

Na even rusten op de kamer hadden we om 18 uur een ontmoeting met de groep en heeft iedereen zich voorgesteld. In de groep is nog een gezin met 2 kinderen van 11 en 16. Verder stellen van onze leeftijd of iets ouder. 2 mensen reizen alleen. Onze reisleider is een goedlachse Vietnaamees die prima Nederlands spreekt. Hij heeft de taal in Vietnam geleerd en is nog nooit in Nederland geweest.
Daarna met z'n allen ergens eten. Gelijk een Vietnamees gerecht geprobeerd: Bun Cha, vlees met groente en rijstpapier die je zelf tot springrolls kon rollen. Echt heel lekker. Lara heeft de Pho geprobeerd. Die viel wat tegen.  Natuurlijk lekker met een watermelon juice erbij.
Glutenvrij is prima te doen in Vietnam hoewel het spannend blijft of zij jou goed begrijpen en of het echt glutenvrij is.
Er wordt ook een groepsapp aangemaakt door de reisleider (Khoa) zodat elke dag het reisprogramma gedeeld kan worden.
's Avonds lekker op tijd naar bed om op tijd wakker te zijn voor de excursie.
Temperatuur is trouwens lekker warm en erg vochtig.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade